10 ian. 2009

Vaca mugetară cu Moţ în frunte

In ţara unde Impărat este unul cu un ochi, Moţ cel Mic, cel mai mare dintre dregători, a dat un ordin urgent general, fără prea mare cugetare, prin care, fără excepţie de la regulă, vrea să le ia din gură, celor nesătui, ţâţa vacii mugetare. S-a împuţinat şeptelul, iar vacile rămase nu mai au pulpele pline cu lapte. Adică mai pe limba vacii: - Măi nesătuilor! Măi neînţărcaţilor! Nu v-ajunge ţâţa pisicii de la pensiune? Vreţi tot de la ţâţa vacii! Şi nu de la una, vreţi de la două! Hai, hai! Dacă nu vă ajunge ţâţa pisicii, căutaţi o ţâţă privată, bunăoară ţâţa rudelor ţapului! Să fie clar pentru toată lumea! După un anumit numar de ani de supt la vaca mugetară, treceţi la ţâţa pisicii pensionară, şi aici rămâneţi până vă (exterminaţi! Chiar nu vă este clar? Nu v-ajunge?
În aceeaşi ţară frumoasă şi bălaie, juni şi june, cu dinţii încă de lapte, bucurându-se până la starea organică de extaz, de ordinul de înţărcare, curgându-le balele, visează că vor prinde măcar o ţâţă a vacii mugetare.
Râsu’- plânsu’! Vacile mugetare nu se lasă uşor să fie supte de cei cu dinţi de lapte, şi caprele private de cei fără dinţi sau cu plăci dentare!

In ţara unde Impărat este unul cu un ochi, balada lui Moţ cel Mic răsună peste câmpii şi munţi!


Balada lui Emil cel Mic
Pe o stâncă neagră, într-un vechi sătuc, chiar într-o căsuţă, lânga un pătuc, plânge si suspină o bătrână mică, care are fiul cât un puştiulică. Căci la guvernare fiul ei iubit a plecat aseară şi n-a mai venit. Celularul sună noaptea jumtate. Nu-i semnal, şi totuşi:
– Oare cine-i, frate?
– Eu sunt, bună maicăa, fiul tău dorit, n-a mai mers Taromu’ si n-am mai venit. Sun din Capitală, voi fi premier. M-a numit chiar Zeus, sunt timonier.Capi­tan e dânsu’, e ca la armată. Mica mea oştire fuge sfărâmată. Vine criza, foamea, oamenii mă-njur. L-am servit pe dânsu’, m-a mâncat în cur.
– Ce spui tu, străine? Emil e departe, cică de Băsescu nu se mai desparte. Am crezut că-i glumă, dar era sa mor. L-am văzut aseară la televizor. Emil e cuminte, nu e derbedeu.De eşti tu acela, nu-ţi sunt mama eu! Lasă-mă cu Zeus, fincă omul chel se joacă cu tine cum do­reşte el. Te-a numit pe tine dupa Stolojan. Crezi ca e pe bune? Te-a luat de fazan. Am vorbit cu tac-tu, ascultă-l pe moş: dupa tine vine Leana lu’ Cocoş. Du-te la Bă­sescu, fă-i un ultim sluj, apoi ia Taromu’, să te-ntorci la Cluj!
Sursa: Doru Buscu de la Academia Caţavencu

8 comentarii:

  1. chiar ma asteptam sa scrii ceva despre subiectul asta...de data asta nu pot ride...stii de ce

    RăspundețiȘtergere
  2. Ras cu plans ... balega de manz ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Heheee, tari baietii de la Catavencu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, sunt incantat ... "osanale mult iubitului si stimatului conducator"

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru ca viţeii cu dinţi de lapte sa prindă măcar o ţâţă, ar tebui să fie educaţi...
    ... şi cum unde educaţie nu e, nimic nu e... slabe şanse să înţarce "vaca mugetară".
    Şi înainte de a fi ţara lui Moţ cel Mic, a fost ţara lui Papură-Vodă şi s-a construit de-a lungul vremurilor o adevărată piramidă de "ordine urgente generale" şi de legi, în care şi faraonii se încurcă. Şi pâna se va lămuri treaba asta, bâjbâim fara opaiţ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am ras cu pofta :) (radem si noi de noi insine, ce sa-i facem?)

    RăspundețiȘtergere
  7. "Rasul este masca sub care sufletul isi ascunde tipatul de durere"... nu mai stiu cine a spus-o, dar e perfect adevarat

    RăspundețiȘtergere
  8. tocmai am aflat ca ordonanta a piact... acum pot sa ma amuz si eu :)

    RăspundețiȘtergere