8 iun. 2008

Un gest (ne)democratic

Sursa : Mediafax foto.



Cum si unde si-a suspendat Campania electorala Hillary Clinton, senator de New York şi fostă Primă Doamnă ?

Nu la sediul partidului, nu in fata unor reporteri amatori de senzatii tari, nu in piata (au piete mai mari ca ale noastre) ci in fata a 2000 de sustinatori , la National Building Museum.

A spus-o cat se poate de franc :

Astazi imi suspend campania, il felicit ;

Il susţin şi ii transfer intregul meu sprijin.

Pe cine il felicita? Pe cine il sustine?

Pe rivalul democrat Barack Obama, senator de Illinois, care a caştigat sustinerea delegatilor necesari pentru a obţine investitura democrată in cursa pentru Casa Alba.

Obama nu a participat la miting.

Obama si Clinton nu au invatat nimic din obiceiurile noastre dambovitene.

Ar fi stiut de ele, daca se tranzanctionau la bursa de valori morale si politice.

Un posibil scenariu, in cofetaria Golden de langa National Building Museum:


- Hilly draga, a fost extenuanta de-a dreptul aceasta campanie, pentru o femeie asa delicata ca tine. Gandeste-te! Greul va incepe la toamna, in cursa finala. Vor fi atacuri in presa. Nu vei rezista!

- Cum ii vom anunta ca tu continui in locul meu?

- Lasa totul pe mine, draga! Tu trebuie doar sa afisezi o mimica de om bolnav.

- Bine Obi! Sa nu uiti ce le spui! Eu voi merge la o clinica privata in strainatate, sa ma operez de … un chist. E bine ?

- Nuuu! Transplant de ficat. Ce-ti veni, chistul e prea banal.

- Trebuie sa vars si cateva lacrimi, Obi?

- Nu va avea acelasi efect ca plansul unui barbat. Vreau sa inmoi inimile dusmanilor mei.

- Dar sa nu plangi de adevaratelea, eu nu rezist!

- Pe obrazul unui barbat, cateva lacrimi au un impact in mase, mai mare decat smiorcaiala unei femei. Scuza-ma! Nu-i cazul tau.

- Cand ne mai vedem? Sa nu ma uiti Obi!

- Cum sa te uit Hilly draga! Vezi-ti de sanatatea ta! Voi gasi, sigur, un post pentru tine la Casa Alba.
P.S. Am pierdut faza de gol din meciul Austria - Croatia.

9 comentarii:

  1. E foarte simpatic dialogul asta imaginar.. Si, sincera sa fiu, nu stiu daca imi doresc - apropos de intrebarea adresata pe blogul meu. Nu mi-am pus niciodata problema asa.
    Multumesc de vizita, chiar m-am gandit ca nu ati m-ai venit pe la mine demult. Numai bine, sanatate si succes in tot ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicu, super tare lectia de politica dambovitzeana! Si cinica, dar cu tandrete, aproape ca ma induioseaza nemernicul care se pregateste sa verse niste lacrimi strategice. Offf... draga Stolo... pardon Hilary...Offff

    RăspundețiȘtergere
  3. Corina,
    Si eu iti multumesc!

    Maria,
    Cine ar fi crezut ca lacrimile varsate pe umarul lui Stolo ar fi prevestit un mandat de plans!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum toata lumea plange. Marianul a lansat o moda care s-a dus pana in America. Eu cred ca de la apa sarata si se trage.
    Acum, sa fiu sincera, eu il plac pe Obama, dar nu eu trebuie sa-l plac, ci oamenii aia ai lui. Ca daca ar fi toate dupa mine... ne-am scufunda, probabil :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Oana,
    Eu as fi dorit ca familia Clinton sa ajunga iarasi in biroul oval.
    Poate prea mult si-a dorit Hillary,
    poate Bill nu a facut prea mult loby.
    La noi se va putea dar in 2014 cand se va termina al doilea mandat al ex-piratului (marca Horia B.).

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce cobesti? La anul se termina acest blestem cu marinelul! TREBUIE SA SE TERMINE.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, dar cine ii va scufunda nava?

    RăspundețiȘtergere
  8. Omu', nava nu trebuie sa i-o scufunde cineva anume, de multe ori se mai scufunda si singura, de sila. Crezi ca navele il suportau? Nu il suportau, dar erau sub comunism si inghiteau. Ma rog, nici acum nu suntem departe, dar nu cred eu ca vor mai inghiti.
    P.S Faza de gol Romania-Franta nu ai pierdut-o? =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am dorit sa nu fiu acuzat de atac la persoana!
    I-am propus intr-o postare, mai in urma ,sa se imbarce pe Titanic. Ce pot sa fac mai mult?
    Cu prezidentul in tribuna am pierdut toate fazele de gol.
    Te pricepi! Nu trebuie sa fii microbista!

    RăspundețiȘtergere