17 oct. 2011

Bată-te norocu să te bată!


Evrika! Am găsit formula magică, o replică jocului de noroc: la 6 din 49! Nu o s-o păstrez pentru mine. O dezvălui. Nu sunt egoist. E câştigătoare sută la sută! 

Pun în fiecare săptămână, nu contează ziua, câte10 lei într-un ciorap-plic. La sfârşitul anului înainte de  Marea tragere - 6 din 49 a Revelionului,  voi deschide plicul şi,  voi număr 52 de hârtii de câte 10 lei, adică 520 de lei! Incredibil!  E mai mult decât dacă, printr-un noroc ce  nu e sigur că l-aş fi avut de-a lungul anului, mi-ar fi ieşit o variantă cu patru numere câştigătoare la 6 din 49. În paranteză vă dezvălui, cu regret în tastă, că de când joc la 6 din 49 nu mi-a işit decât  două numere, şi astea o sigură dată!

Gata! De la 1 ianuarie 2012 voi juca la 52 de 10 în loc de 6 din 49! Oricâţi ar juca eu voi fi sigur de varianta mea câştigătoare! 

P.S. Cine nu se mulţumeşte cu puţin, există şi varianta de depunere 52 ori 200 lei, şi astfel îşi asigură un câştig similar celui  de la  categoria a doua a joculu 6 din 49!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu