Mi se pare mie, sau chiar aşa este, problema de la 2c din Subiectul al III-lea este cu mult peste nivelul mediu. Trebuie să ai inspiraţia de a vedea că 1 din faţa funcţiei de sub integrală poate fi scris ca derivata expresiei de forma 1/2(2x-3). Nu orice elev simte că atunci când derivata este o constantă e ca şi cum ai merge cu maşina neaccelerat. Asta se întâmplă doar în teorie. În realitate ştim cum se circulă prin oraş, pe la trecerile pentru pietoni...
UPDATE
Un model de rezolvare a problemelor din Subiectul al III -lea:
@ Nicu,
RăspundețiȘtergereDupă spusele lui Funeriu, „ rezultatele si comportamentele la bacalaureat, sunt oglinda societătii ” !
Iar treaba cu DERIVATA si MASINA, este percepută imediat DINCOLO dar, la noi, NU !
Gândindu-mă ca la 23 de licee nu a luat nici unul BAC-ul,sunt convins 100 % că, asa ceva nu se putea intâmpla decât la noi : http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/06/29/SE-INTÂMPLĂ-DOAR-LA-NOI.........
Aliosa.
ia uite cum arata un subiect de GED {General Education Diploma}, un fel de bac d-al nostru, la americani. Pare digerabil .... numai noi vrem sa scoatem matematicieni din toti absolventii de liceu ... rusine Dinu Patriciu !!!
RăspundețiȘtergereAlgebra 2 Practice Questions
1. If the average of three numbers is V. If one of the numbers is Z and another is Y, what is the remaining number?
A. ZY - V
B. Z/V - 3 - Y
C. Z/3 - V - Y
D. 3V- Z - Y
E. V- Z - Y
2. Two cyclists start biking from a trail's start 3 hours apart. The second cyclist travels at 10 miles per hour and starts 3 hours after the first cyclist who is traveling at 6 miles per hour. How much time will pass before the second cyclist catches up with the first from the time the second cyclist started biking?
A. 2 hours
B. 4 ½ hours
C. 5 ¾ hours
D. 6 hours
E. 7 ½ hours
3. Jim can fill a pool carrying buckets of water in 30 minutes. Sue can do the same job in 45 minutes. Tony can do the same job in 1 ½ hours. How quickly can all three fill the pool together?
A. 12 minutes
B. 15 minutes
C. 21 minutes
D. 23 minutes
E. 28 minutes
4. Mary is reviewing her algebra quiz. She has determined that one of her solutions is incorrect. Which one is it?
A. 2x + 5 (x-1) = 9, x = 2
B. p - 3(p-5) = 10, p = 2.5
C. 4 y + 3 y = 28, y = 4
D. 5 w + 6 w - 3w = 64, w = 8
E. t - 2t - 3t = 32, t = 8
6. Which of the following is not a rational number?
A. -4
B. 1/5
C. 0.8333333...
D. 0.45
E.
si tot asa ....
@Aliosa
RăspundețiȘtergereScoala este şi pragul de pe care îţi iei elan pentru a ajunge cât mai departe în viaţă... s-a tot umblat la acest prag din faţa gropii cu nisip, unii l-au ustruit alţii l-au vopsit aşa încât nu e de mirare că mulţi alunecă şi-şi rup gâtul...
@Watcher
RăspundețiȘtergeresistemul este bun la ei, unde elevii nu ştiu ce înseamnă a copia... la prima vedere pare a fi facil acest sistem tip grilă... interesantă problema nr. 3, aici este o aplicare a teoriei numerelor, aflarea celui mai mare divizor comun a trei numere... de la americani învăţăm că timpul se măsoară în bani...