17 iul. 2009

O graţie

fata-de-pe-plaja


- O, graţie! Cine eşti tu ? Aglaia, Euphrosyne sau Thalia ?
- Eu sunt Eco, o garanţie că Marea Neagră e curată!
- Te implor, nu mă ameţi! poţi să dai jos vălul ... ce acoperă această declaraţie?
- Ascultă puişor, dacă vrei să te simţi bine cu mine la mare, nu uita:



să păstrezi curățenia pe plajă și să foloseşti locurile special amenajate pentru depozitarea gunoiului;
să nu arunci , să nu deversezi nimic în apa mării;
să ai un comportament civilizat la plajă și să respecţi indicatoarele instalate;
să consideri apa ca un aur albastru;
să înoţi doar în locurile indicate;
să protejezi speciile de viețuitoare marine;
să foloseşti doar ambarcațiuni care nu poluează şi cu un consum redus de combustibil.


Gata! Las totul baltă. Plec la mare! Dacă nu voi reuşi să ... o voi căuta să-i cer graţie. O graţie vă rog!

5 comentarii:

  1. eu care te căutam azi prin Braşov :)
    să ai parte de toată graţia
    salut-o şi din partea mea
    eu am graţiat-o de ceva vreme

    RăspundețiȘtergere
  2. servus
    garanţia ca marea neagra e curata?...
    :)
    toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. CELLA,
    iar eu te-am cautat pe la mare ...

    RăspundețiȘtergere
  4. FLAVIUS,

    ... nu-i mai curata decat plaja, doar daca o privesti din elicopter.
    Toate mi s-au parut frumoase vazute din departare.

    RăspundețiȘtergere
  5. contratimpurile şi paradoxul lor or fi fiind pedeapsa... şi pe verbe şi pe vise?

    RăspundețiȘtergere