18 aug. 2008

Ziua a zecea

Suntem în a zecea zi a Jocurilor Olimpice 2008, care se desfăşoară la Beijing.
Sperăm ca sportivii noştri să mai obţina medalii, după ce sâmbătă, Constantina Tomescu Diţă a obţinut medalia de aur în proba de maraton,



iar duminică echipajul feminin de canotaj 8+1 a câştigat medalia de bronz,



şi gimnasta Sandra Izbaşa a urcat pe treapta cea mai înaltă a podiumului, flancată de Shawn Johnson şi Nastia Liukin din Statele Unite.




Oamenii sunt îngeri sau demoni?

Lumea este intrigată de lipsa de fair-play a olimpicilor ruşi din Caucaz. Aceştia, după susţinerea „probelor cu foc”, nu se grăbesc să se întoarcă acasă, cu atât mai mult cu cât au fost hors concours.
În ziua a zecea a jocurilor din Caucaz, se aşteaptă, cu sufletul la gură, startul retragerii olimpicilor ruşi.
Se ştie, pe măsură ce sportivii îşi susţin probele, ei se întorc acasă.
Slabe speranţe ca ei să plece dincolo de Caucaz, din cauză că jocurile găzduite de Georgia nu au avut un regulament de desfăşurare, iar acordul încheiat după ce probele cu foc au produs pagube uriaşe, nu are valoare nici cât a unui act de divorţ.
Probabil că pentru ei, nu sunt suficiente nici încurajările venite din partea greilor : G.W. Bush, Angela Merkel , Nicolas Sarcozy.
Ei vor rămâne cel puţin până se termină Jocurile Olimpice de la Beijing. Nu?
După logica maşinilor cu şenile.Dacă jocurile din Caucaz, au început în aceeaşi zi cu cele din Beijing, nu este musai să se şi termine deodată.
Ele se vor termina odată!

Lumea noastră este sublimă şi infamă, este angelică şi demonică.

8 comentarii:

  1. Hehe, sunt si eu buna la ceva, macar ca te inspir si tot e bine :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Am cautat doar un posibil raspuns la intrebarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicu, unde ai disparut? Esti in concediu? Daca da, sa ai un concediu minunat, daca nu zi-ne ce faci :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari sportivilor romani si concediu placut tie. Daca Oana nu a nimerit-o cu concediul, pai macar sa fi fericit :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bag de seama ca inca incerci sa afli daca oamenii sunt ingeri sau demoni. Sper ca esti in cautarea raspunsului in locuri frumoase. Sau unde ii fi disparut? :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nicuuuuuuuuuuuuuu! Unde esti? Nu mai vii sa ma citesti?
    http://mariabarbu.wordpress.com/2008/08/24/despre-arta-strazii-street-art/

    RăspundețiȘtergere
  7. Oana,
    Doar din virtual am disparut fara urma. M-am scaldat in apa marii noastre, m-am bronzat pe nisipurile argintii, ca de aur e mult spus. Nu am terminat concediul, sper sa fie minunat, asa cum mi-l doresti.

    Laura,
    Oana are alt standard de fericire. Eu m-am simtit bine in apa marii, iar in afara ei am purtat tot timpul ochelari fumurii.

    Crina,
    Ai intuit bine. Sa stii ca ajutat de ultraviolete, am vazut mici dracusori in fiintele ce pareau angelice.

    Maria,
    Imi place cum strigi.Virtualul asta este ca un codru.
    Gata, de astazi imi fac temele: citesc si scriu , nu vreau sa raman corigent.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ai revenit! Ma bucur ca esti bronzat si ca te-ai simtit bine. Acum la treaba :P

    RăspundețiȘtergere