30 iun. 2008

Stiri rele si bune

Pe cine nu tulbură stirea :

Manechinul rus Ruslana Korsunova, originara din Kazahstan, fosta republica sovietica, s-a aruncat sambata de la o fereasta a apartamentului sau, situat la etajul noua al unui bloc din Manhattan, New York.


De ce “s-a aruncat” ?
Avea contracte cu mari case de moda: Vera Wang, Christian Dior, Marc Jacobs, Nina Ricci, DKNY. A pozat pentru revistele French Elle şi Russian Vogue.
Ce motiv ar fi avut să coboare din apartament pe fereastră?
A deschis-o să inspire aer de metropolă americană, a ameţit, s-a dezechilibrat, nefiind cineva în preajmă sa o prindă, a cazut si pace !?
Sau poate un bărbat surexcitat sau prea exicitat, a consumat-o şi a aruncat-o, sau a murit de dragoste ranită .
Visul ei a fost să zboare, asa cum se destainuia pe blog: 'My dream is to fly.Oh, my rainbow it is too high’. A sfârşit ca temerarul Icar.

Urmatoarea ştire mă emoţionează negativ, mă răscoleşte deci tot mă tulbură:
Britanica Olivia Crowther, de 23 ani din Stroud, Gloucestershire, a ales The Golden Gate Bridge din San Francisco pentru a sări in … neant.

In final o stire pozitivă:



Svetlana Medvedeva ştie să gătească sushi.
Soţia actualului preşedinte rus Dmitri Medvedev, se imbracă dupa ultima modă.
Această blondă elegantă reprezintă un contrast plăcut în peisajul soţiilor preşedinţilor ruşi, cu excepţia Raisei Gorbaciova. Ruşii sunt acum pregătiţi să aibă o Primă Doamnă demnă de acest nume.
Svetlana Medvedev este draguţă şi va avea o alura nobilă. Toata lumea va fi foarte mulţumită să vadă o femeie frumoasă, sofisticată şi bine îmbrăcată.
Ea ştie să pregătească sushi, un fel de mâncare cu specific japonez, care face furori în rândul doamnelor din elita rusă.
Rusoaicele sunt printre cele mai frumoase femei. Nu?

8 comentarii:

  1. Mie primele doua imi plac mai mult. Ultima nu ma intereseaza. Femei sa gateasca, chhh. Asta e o veste trista. Mai bine ma arunc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. A gati sushi este o arta, este ca si cum ai scrie fantasy.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu te cred pe cuvant, dar urasc sushi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place sa mananc sushi, mai ales ca prima oara am mancat sushi in compania unui barbat atat de frumos incat si mancarea mi s-a parut la fel. Off... sibiectivismul asta artistic!!!

    P.S. Rusoaicele nu sunt frumoase, sunt insa f supuse barbatilor, ceea ce pe fraieri ii face sa le creada si frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sushi n-am mîncat,deci nici gura nu-mi miroase dar prin Rusia mea (pe unde-am fost şi care mi-a rămas definitiv întipărită-n suflet,cap,sînge) n-am întîlnit decît femei superbe;chiar dacă unele erau plinuţe aveau o lumină care m-a impresionat;mie mi-au plăcut rusoaicele în cel mai subiectiv mod
    şi declar ,pe proprie răspundere că sunt heterosexuală :lol: şi :lol:

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana
    Piticul Our, sigur, ar manca fructe de mare crude si poate iti deschide pofta.

    Maria
    Toate femeile sunt frumoase.
    E de preferat compania unui barbat frumos cand manaci cruditati marine.

    Cella
    Da, sunt sanatoase si frumoase ca de aia sunt rusoaice.

    RăspundețiȘtergere
  7. Partea pozitivă a primei ştiri: în New York, soluţia cea mai raţională este suicidul!

    RăspundețiȘtergere
  8. La ei taxele sunt mult mai mari ca la noi, sunt mortale.

    RăspundețiȘtergere