22 mai 2008

Zburdalnicie

Este o zburdălnicie, în sensul bun al cuvântului, pe pămant şi-n aer ( pe subpământ într-un singur sens), din prea plinul clorofilian, de prea multa lumină, de la parfumul în exces al florilor, de la iarba grasă de pe imaşuri, ... la afisele electorale de pe garduri, stâlpi, copaci, panouri, ziare ... O frenezie învăluie vieţuitoare şi oameni, de la vacile cărora le crapă tâţa de prea mult lapte, ... până la oamenii ce candidează la primării, consilii, ... cărora nu le crapă obrazul de la promisiunile deşarte .

4 comentarii:

  1. Mai repede le crapa vacilor obrajul si ugerul, de rusine, decat politicienilor. Cand vreodata?

    RăspundețiȘtergere
  2. Au depăşit orice limită. Ăştia îşi bat joc de noi. Da' şi noi fraieri, că stăm.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu le ziceam să li se zgîrîie placa că o auzim mereu,aceiaşi;
    dar între timp mi-am pus eu dopuri în urechi;
    macar ştiu o treabă : eu zic,eu aud ;
    aleg vacile că-mi place laptele proaspăt muls :lol:

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat timp mai avem o vaca de muls inca e bine!

    RăspundețiȘtergere