21 apr. 2008

Vine sorocul !


- Daca o fi adevarat, inseamna ca viata asta nu este decat o amagire, o adiere de vant , un joc intrerupt …

- Ce te apuca de-mi spui tocmai mie vorbele astea ?

- Sa fii pregatita soro - asa-i spunea a Mea, Mamei tale- , s-ar putea sa treci prin clipe dureroase, sa nu-ti mai vezi puiul pe care il alaptezi , si asta cat de curand, el nu va mai apuca sa simta si alte gusturi decat cel de lapte.

- Poate nu ai inteles adancul spuselor sau poate te-a impiedicat vantul si nu ai auzit tu bine. Ce poate sa mi se intample ? Sunt sanatos, am pofta de mancare, alerg toata ziulica. Si nu te inteleg, de ce esti tu ingandurata si deprimata daca-i vorba de-a mea soarta?

- Am tras cu urechea, am auzit bine : nu ai cum sa te opui soro, suntem la cheremul Celui care toata iarna nu ne-a parasit, ne-a adapostit , ne-a adapat si ospatat, soarta ne este in mana lui. Eu sunt resemnata, am pierdut anul trecut doi feti deodata.

- Nimic nu mi se poate intampla, vrei sa ma sperii, nu te cred nici in ruptul capului, hai sa alergam, sa ne bucuram de viata!

- Sa stii ca ai dreptate, poate n-o sa ni se intample chiar noua, si tocmai anul asta. Hai sa ne intrecem, cine se inalta mai sus dintre noi!

- He, he! Hai inapoi! Ne-am indepartat prea mult de pajistea noastra.

- N-ai inteles nimic din ce ti-am spus. Hai sa ne jucam soarta. Nu ne mai intoarcem.

- Ba nu ! Eu ma intorc, nu pot sa o las pe Mama sa sufere ! Ce sa-i spun de ma intreaba a Ta, de tine ?

- Spune-i asa: pe sunet de flaur, a plecat in lumea larga sa caute printul cu lana de aur.

2 comentarii:

  1. Sper ca nu ai plecat si tu sa-ti sfidezi soarta.
    Acum cum o fi mai bine? Sa nu ii lasi pe ai tai sa sufere sau sa iti urmezi drumul, respectiv sfidezi soarta? Ma rog, probabil ca fiecare doarme cum isi asterne. Important e sa stii sa-ti infrunti deciziile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mielul plecat in lume, este citit, stie ca Iisus s-a jertfit, salvandu-l.
    Eu nu am plecat, mai am mult de citit.

    RăspundețiȘtergere