Transatlanticul Titanic al liniei maritime White–Star pleacă din portul Constanţa pe data de 1o aprilie 1912 orele 12 (dupa orarul de vară), într-o croazieră pe AXA Londra, New-York, prin strâmtorile cunoscute ale vremurilor ce le trăim. Este, de departe, dar şi privit de aproape, cel mai luxos dinte cele mai luxoase vapoare de croazieră ale mărilor. El vă oferă condiţii, nici că aţi visat vreodată, peste cele oferite de cele mai luxoase iahturi, are piscine olimpice, băi turceşti cu cadâne cu tot, băi romane cu ape termale, inclusiv negrese-evantai, apartamente matrimoniale, saloane-restaurant cu cele mai renumite băuturi la gheaţă, iar ca desert o gaşcă de de manelişti, terase străjuite de palmieri, cocotieri, pini, terenuri de golf, meniuri sofisticate, all inclusive ( şi cu ce a mai ramas pe mese de la ultimul summit) si altele de nici prin minte nu vă trec, toate se gasesc la nivelele superioare. Pentru pasagerii de rând, alegătorii, care nu-şi permit luxul mai mare de 40 de waţi, se găsesc la clasa a patra garsoniere cu toaleta comună, săli cu bănci de lemn, verande cu salcâmi scuturaţi de frunze, staţii de amplificare din care se revarsă valuri sonore de muzică pop, dineuri cu mâncăruri de post - electoral, bune de nu veţi regreta!
Echipajul, format din 320 persoane, adevarati lupi ai politicii marine, îl are căpitan pe deja celebrul, de pe acum, Trai de Băuşeşti. Veţi mai întalni, dacă o să vă îmbărcaţi, pe ofiţerii, cu grade inferioare, Boc-Doc, Skolo-Jan, pe mateloţii cu grade de sergenţi: Plaga, Breda, Abramescu, stewardese cu o şefă în fruntea lor, pe măsura căpitanului, Ileana-Cocosânzeana , si alte si alte persoane acceptate de capitan, dupa o selecţie riguroasă şi aspră ca un raşpapir.
Eu am ajuns cu dificultate pe chei, chiar în apropierea gigantului şi giganticului (vapor ), şi cu microfonul într-o mână caut prilejul favorabil ca să-l abordez, din lateral, din tribord, pe căpitanul T. de B., sau B. de T., asta după ce el va termina discuţia, apinsă ca un rug inchiziţional, cu proiectantul şef al vaporului, de acum celebrul grec Cătălin P. alias Tharicianupos.
- Dacă ai veDd Repede băieţică, dacă ai ceva să mă întrebi, vezi şi tu că mă grăbesc!
- Nu vă este teamă să manevraţi o asemenea navă-gigant?
- Se vede că mă cunoşti, să ştii, băiatule, că eu am o experienţă de trei ani pe nava Caporal Traian. Nu atingi celebritatea navigand numai pe gârliţa Dimboviţa.
- Este adevarat, ce se spune, că printre pasagerii speciali sunt numai oameni politici de afaceri?
- Nu ştiu ce vrei să insinuezi, se vede că eşti jurnalist tip tonomat, eu ştiu sigur că sunt dintre cei pe care eu mă sprijin!
- Ce masuri de securitate are NAVA , de cate barci de salvare dispuneţi ?
- Hă-hă! şi hî-hî! nici Dumnezeu n-ar putea să o scufunde, dar, pentru liniştea ta de găozar împuţinat- văd că deja m-ai exasperat cu o asemenea întrebare- avem bărci atâtea cât pentru salvarea a 1500 persoane, faţă de capacitatea proiectata de 2200 de persoane. Această NAVĂ nu se scufunda nici dacă ar urca la bord 2,2 milioane adica toti fanii-fraieri şi nevotanţii mei !
mnule
Domnule căpitan de NAVĂ am uitat un amănunt, de care ar trebui să luaţi seamă, eu venind din viitor vă pot spune ce pericol mare vă aşteaptă în această cursă trans-atlantică.
- Eu imi proiectez destinul. Eu văd peste ani şi peste... ocean. Am mai spus-o, nu am încredere în defăimătorii plătiţi cu tonomatul.
- Vă doresc vânt din provă, eu nu o să urc, oricum nu am acreditare, dar, am un coleg corespondent la New- York Team care vă aşteaptă, în speranţa că veti ajunge cu bine până la destinaţie
- Hai, lasă-mă! Era să uit! Să trăieşti bine, găozare!
- ... ?
Stimaţi cititori, directorul liniei maritime White-Star, G.W. Tufiş va invita să vă îmbarcaţi pe Titanic, mai sunt locuri, JOS, la clasa a patra, în rest cele de SUS sunt toate ocupate!
Daca dispuneţi de bani şi nu aveti încredere în CAPITAN şi în siguranţa NAVEI pe cine ati dori să sponsorizaţi (inclusiv persoanele cu dizabilităţi politice), căror personalităţi ale momentului le veţi oferiţi o croazieră de lux?