18 ian. 2014

Presedintele României vs. Reporterul Antenei 3


Pe site-ul Preşedintele României este postat  Comunicat de presă privind Declaraţia preşedintelui Traian Băsescu din seara de 16 ianuarie 2014. 

Din comunicat am extras aici discuţia controversată dintre reporterul Antenei 3 şi presedintele  Traian Băsescu. Din comunicat lipseşte numele reporterului deşi acesta s-a prezentat :

Reporter:       Bună seara, domnule președinte. Ionuț Cristache, Antena 3. Aș dori să vă...

Întrebare:   Voiam să vă...    .

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu:  Staţi, staţi, staţi. Postul de propagandă,  dezinformare şi înşelare a românilor, da? Antena 3! 

Întrebare: Voiam să vă...

Postul patronat de domnul Voiculescu, care a fost condamnat, în primă instanţă, la cinci ani, pentru furt?

Întrebare:  Domnule preşedinte, permiteţi-mi să vă adresez întrebarea. 

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Voiam să mă conving dacă este postul

Antena 3, acela despre care v-am spus.

Întrebare: Acesta nu este un meci între mine şi dumneavoastră. Eu am o întrebare, la care sper

să obţin un răspuns. Domnul Voiculescu nu este aici.

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Dar dumneavoastră., în calitate de ziarist al
postului de dezinformare Antena 3, da?

Întrebare: Dar nu înţeleg de ce sunteţi...

Preş edintele României, domnul Traian Băsescu: Vă rog!

Întrebare: Pot să vă întreb?

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Puneţi întrebarea!

Întrebare: Cum aţi reacţionat, când fiica dumneavoastră v-a înştiinţat că lucrează pentru NIS
Petrol, subsidiara Gazprom în România, şi că obţine bani de la Gazprom?

Pre edintele României, domnul Traian Băsescu: Nu m-a informat.

Întrebare: V-am informat eu, acum. Noi avem documente, mărturii video, le-am difuzat aseară.

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Domnule ziarist, pentru că minţiţi; fiica mea

nu a obţinut niciodată bani de la Gazprom.

Întrebare: Avem contracte.

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Asta este o minciună a securistului
Voiculescu pe care, din păcate, o pune în gura unor copii. Dumneavoastră sunteţi un copil.
Pentru banii lui Voiculescu renunţaţi să minţiţi!

Întrebare: Dar nu este o minciună, domnule preşedinte.

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Vă mulţumesc. V-am răspuns.

Întrebare: Am acte. Vreţi să vi le aduc?

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Vă mulţumesc, v-am dat răspunsul. Ce acte
aveţi? Că a luat bani de la Gazprom? Nu vă e...

Întrebare: Nu, dar avem contracte.

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Ştiţi ce face un notar?


Întrebare: Toate achiziţiile făcute în România de Gazprom au fost legalizate de notarul Ioana

Băsescu.

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Domnule ziarist, minţiţi, ca şi patronul
dumneavoastră, condamnat la cinci ani, ca şi postul dumneavoastră de propagandă.
Mulţumesc.

Întrebare: Chiar nu mint, domnule preşedinte. Sper să...


Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Chiar minţiţi...

Întrebare: ... sper să-mi daţi un răspuns...
Preş edintele României, domnul Traian Băsescu: ...eu nu vă contrazic, că Ioana poate avea

legalizare de acte de la oricine.

Întrebare: Păi, despre asta este vorba. Despre asta este vorba.
Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Păi, şi cum vă permiteţi să spuneţi că a luat

bani de la Gazprom?

Întrebare: Păi, când prestezi servicii pentru cineva, eşti plătit. Dânsa a legalizat prin biroul
notarial acele acte de achiziţionare.

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Nu. A făcut fiica mea un contract cu

Gazprom-ul?

Întrebare: Nu. Cu NIS Petrol. Care este subsidiară a Gazprom.

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Minţiţi, ca securistul Voiculescu. Vă

mulţumesc.

Întrebare: Dar nu mint şi nu are legătură ... dumneavoastră şi...

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Renunţaţi. Renunţaţi, că NIS-ul, din câte ştiu
eu, este o companie sârbă.

Întrebare: (...) Gazprom-ul.

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Bun. Şi postul Antena 1 este cumpărat de un

securist, şi dumneavoastră spuneţi că nu sunteţi securişt, nu? Nu-i cumpărat de un turnător,
Antena 1? 

Întrebare: (...)

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Şi vă face cineva turnător şi pe 
dumneavoastră?

Întrebare: (...) 

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: O.K. 

Întrebare: (...)

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Pentru că nu ştiu.

Întrebare: (...)

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Aha! Şi eu trebuie să vă cred.

Întrebare: (...)  Pe site lipseste ce a spus  reporterul:    Vă aduc documentele.

Preşedintele României, domnul Traian Băsescu: Domnule, nu mi le aduce-ţi mie. Dacă a
făcut un contract cu Gazprom, este una; dacă, în calitate de notar, a spus că vă cheamă cum vă
cheamă, notaru-i notar, doar constată. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu