17 dec. 2012

Poante



Ţrrrr!
- Da!... Mulţumesc, mulţumesc!... A fost doar o formalitate... Zi şi tu pe cine să fi pus?... Sigur că e şi meritul tău... Crede-mă că nu mai am locuri libere... Da!... şi aşa trebuie să aleg dintre doi pe post... ce dracu să fac?... Poate la prima remaniere... Te pup!
...
Ţrrr!
Măi, nu se poate, este al o sută-lea apel...Nu mai răspund!
Ţrrr! ... Ţrrr! ... Ţrrr!
- Mă, vă rog eu! Mai  lăsaţi-mă în...  Alo!... Da!... Ighen!...Mulţumesc! Chiosonom!... Desigur, dacă v-am promis... Eu sunt om de cuvânt... Da, un singur minister, sigur... Nu! nu la cultură... nici la apărare... O să vedeţi că o să înfiinţez un minister pentru voi, special... Văd eu cum îl numesc... Da, merge şi aşa... Lasă-i pe mine, mă descurc eu cu ei... Pa! Visonlataş!
Ţrrr! ... Ţrrr!... Ţrrr!
- Ia telefonul şi răspunde tu, Liviule!
- Şi dacă vrea să te felicite...
- Hai, mă lasă-mă şi tu!...
- Alo! ... Nu înţeleg, cine sunteţi? ... Reprezentantul romilor? ... Şi voi ce mai vreţi? Nu-ţi-e  bine? Lasă-l pe premier să lucreze, domn-le! ... Daa!  ce să-ţi spun, asta ne mai lipsea... Aşteaptă!...
- Şefu, auzi una bună,  romii vor un minister al lor, numai al lor!
- Ăştia au înebunit! În ce ţară se trezesc ei? Spune-i că toate ministerele pe care le am sunt şi pentru romi!Ce dracu, măi!
- Alo! mai eşti pe fir?... Da? ... Atunci înseamnă că ai auzit...
- Şefu, eu îţi spun părerea mea, e doar o părere, ia-o ca atare...
-  Hai, măi, Liviule,  zii odaă, nu vezi că am treabă!
- Mai bine să le dăm romilor un loc în guvern decât udemeriştilor...
Ţrrr!...Ţrrr!... Ţrrr!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu