3 feb. 2012

O idee de REFORMA




Sunt unsprezece  ceasuri  şi trei sferturi... Taxiul  aşteaptă... Îmi iau rămas bun de la graţioasa mea gazdă şi plec cu Apostu  Roman la gară. După ce-i mulţumesc de afectuoasa primire, urc în vagon.
- Amice - zic- ştii d-ta cu ce mă duc eu de la Cluj la Bucureşti?
- ... Cu trenul.
- Da, cu trenul, fireşte; dar nu numai cu trenul, merg şi cu o idee...
- ?...
- ... O idee de reformă!
- !?
- Trebuie de înfiinţat numaidecât un nou partid...
Trenul s-a pus în mişcare... M-aplec pe uşa vagonului:
- P... C... L... coasa... lopata... la sate... pentru rurali!

(Parodie după povestea MONOPOL... de Ion Luca Caragiale)

4 comentarii:

  1. Aştia sunt în stare să pângărească şi patriotismul binecuvântat al comuniştilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din folclorul "ciumpalacilor":

    "Boc ai făcut-o lată, locul tău e la lopată!"

    http://www.lozinci.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi vine sa cred, madama Udrea nu va mai sta pe acel porcoi de bani? despre boc, ce sa spun, nu cred ca va mai fi profesor de drept constitutional, eventual de... lucru manual!

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi sunt perdanti ei mizeaza in continuare pe aceeasi cabrioleta portocalie condusa de acelasi jocheu... au schimbat poneiul cu un manz...

    RăspundețiȘtergere