5 dec. 2011

Mai mult decât încălzirea globală

Bate vântul! Bate din toate părţile, de la APUS, de la RĂSĂRIT! Şi nu e rece cum ar trebui să fie pentru luna decembrie. Bate un vânt cald. Nu este un semn bun ca mai în urmă cu două decenii şi doi ani peste ele. Va fi mai mult decât o revoluţie!  Tare mi-e teamă că vom vedea, tramnsmis în direct de către televiziuni, începutul celui mai cumplit război din acest secol.

 Va bate un vânt cu neutroni, sau neutronii vor veni cu vântul! Se va încălzi pământul. Se vor încălzi oamenii. Va fi o încălzire globală, alta decât cea de care ne tot plângem. Suntem pregătiţi pentru a înfrunta orgiile acestei posibile conflagraţii? Ce ar trebui să avem şi nu avem? Unde ar trebui să ne adăpostim ca să scăpăm cu viaţă. O spun nu din laşitate ci din spirit de conservare, pe care îl are orice om, de altfel. Fiecare se gândeşte cum să scape cu viaţă el şi cei apropiaţi...

Circulă în mediile de informare, pe internet tot felul de scenarii despre începerea unui război în Orientul Mijlociu  Doar un eemplu:  Syria-Iran-Turkey: New war scenarios in the Middle East  
Extinderea lui la scară planetară va însemna printre multe alte rele şi  pieirea a cca. unui miliard de oameni!

Ca orice credincios, spun să ne ferească Dumnezeu de aşa ceva! Sau, în altă variantă, cum ne-o fi norocul! Oare am ajuns să fim aşa de mulţi ca număr încât Dumnezeu nu ne mai ştie, nu ne mai are în grija lui? De fapt vom înţelege mai bine sensul expresiei : Până la Dumnezeu te mănâncă sfinţii! Care sfinţi veţi zice? Cum, care? Dintre iranieni, americani, izraelieni, sirieni, ruşi, libanezi, chinezi, indieni, pakistanezi, afgani, irakieni, turci, francezi, englezi, egipteni, libieni... doar aceia care se află în acest timp la butoanele puterii (ordinea este aleatorie, şi cei de faţă, românii se exclud!)...
Eu nu doresc decât La mulţi ani, LUME!

4 comentarii:

  1. mă alătur, deşi MIE nu mi frică,
    LA MULŢI ANI!, lume
    şi ţie
    încă şi încă:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aferim! Nici mie...
    Să-i ferim pe copii şi nepoţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba, cred ca daca am auzi suieratul gloantelor pe la ureche sau am vedea explozii de bombe aruncate din avioane, tuturor ne-ar fi frica!
    Pamantul este adevarat e suprapopulat si cat de curand nu va mai putea satisface necesitatile alimentare ale populatiei lumii iar dupa cum se vede, nici clima nu ne mai prea ajuta!
    Cine stie, s-or fi gandit mai marii lumii ca singura solutie pentru imputinarea lumii nu-i decat un razboi mondial. Doamne fereste! Poate Nostradamus o fi avand dreptate! De-ie Domnul sa avem pace!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nea Costache,
    Ignoranţa este cel mai mare duşman al omului. Când văd că oamenii cu putere de decizie nu găsesc punctul de sprijin pentru a ridica greutatea care stă să strivească LUMEA nu-mi rămâne decât să mă rog: Dă-le Doamne un strop din înţelepciunea ta!

    RăspundețiȘtergere