13 sept. 2009

DOUA ROSII

O reverie în această toamnă hazlie.
Sa vezi în toata gradina doar un vrej cu doua ROŞII, două gogonele, chiar la început de toamnă, e de tot spanacul.
Este o reverie cu aceasta toamnă dilie.
Doua ROŞII din aceeaşi semintie, guvernează peste bălării!
Speranta vine de la cele două gogonele , ce se opun de mama focului sa devina ROŞII.
Două gogonele murate să ne facă imuni la viruşii crizei?, criză de bilă!
Să sun un prieten, să-mi puna pe note reveria : Un vrej cu doua rosii guvernează peste o grădină în paragină, ruginită.
Mă înscriu la festivalul ROSII D'OR care ne va ocupa toată toamna.

8 comentarii:

  1. Poti, dar nu ai pe cine, se stie apriori cine va iesi. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa iese brelan de dame cu valeti in coada! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aş modera tonul, ca la anul să nu fie o singură gogonea ori vrejul gol...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa vedem dupa festival, daca iese cineva de sămânţă, la anul vom avea vrejul plin de rod.

    RăspundețiȘtergere
  5. vin si eu la festival cu rosiile mele...sper sa sa mai inroseasca, macar de rusine!
    am 10..vrejuri de rosii, cu multe patlagele (deocamdata verzi) pe ele: ingrijite de mine, toata vara adica putin sapate, mult udate, foarte tare admirate - sper ca nu mi-au fost deochiate - si dintre ele, numai ...doua par coapte!!!
    pot sa ma prezint la ..festival?
    macar asa, de ...incurajare

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-i ăla festival fără concurenţi? Nu mă sperie concurenţa. Am temeri în privinţa corectitudinii alegerii câştigătorului. Mi-e că va ieşi iarăşi roşia cheală- gogoneaua.

    RăspundețiȘtergere