8 aug. 2009

Au gust de miere


Dimineţile plouă cu rouă,
stupii freamătă de miere,
miere coaptă, miere nouă.

Înţeleptul augur, cu roba înrourată,
cată timpul în boabele aduse de surată.

O picătură de rouă cât bobul de strugur,
cade pe albina ce roboteşte la fagur,
cade, se sparge-n două, se sparge-n nouă,
de sete ei, de miere nouă.

O larvă întârziată crescută de-o tânără doică
cu lapte de matcă,
din lapte, o picătură cât bobul de rouă,
pe larva crudă ca un mugur,
cade , se sparge-n două , se sparge-n nouă,
hrană ei, miere vouă.

Din ochii bătrânului augur,
plini cu roua dimineţii ,
picuri, picuri rotunde ca boaba de strugur,
cad, cad, cad mereu, ca zilele vieţii,
se sparg în două,
se sparg in nouă,
de dorul ei, de dorul ei ,
de dragul tău, de dragul tău
...

11 comentarii:

  1. din primavara pana-n toamna

    RăspundețiȘtergere
  2. ştii ceva?
    tot mă învîrt p-aici ca o cloşcă fără pui :)
    îl iau pentru poemele de seară să ştii(asta-i ameninţare şi şantaj :) da' n-am găsit încă cu ce)
    am şi o moară pe apă frumoasă, am şutit-o de la Tavi Blaga, seamănă puţin cu a ta
    mă cerţi? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te cert, dar nu te las ... el ramane aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. servus...
    frumos... desi bate un fior de toamna de miere...
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Servus Flavius,
    ... asa cum vine uneori toamna la Brasov.

    RăspundețiȘtergere
  6. Postul de mai jos cu poezia asta se potrivesc de minune

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu îngăduinţă din partea ta!
    Am scris sub anestezia dată de lovirea de caldarâm, şi de aerul rarefiat din balonul ce m-a purtat deasupra norilor...

    RăspundețiȘtergere
  8. aşa, acuma trebuie să dau mii de clik-uri pînă ajung iar aici
    ce-mi scapă? ţi-au (re)venit verbele?
    am copiat-o să nu mai am surprize, că nu-mi plac

    RăspundețiȘtergere