20 mar. 2009

Virusul EBA

070602009EBA este numărul provizoriu al maşinii electorale ce si-ar dori EBA (Elena Bască) pentru a circula de una singură pe drumul european PE. In maşina portocalie cu numar 070609 PDL, un Grand Levier, nu şi-a găsit locul dorit. Pe locul din faţă dreapta, nu! oricând putând să pupe parbrizul, deşi are cu ce.S-ar fi mulţumit cu un loc pe banchetă, dacă nu ar fi fost ocupată de agabaritica AMP(Alina Media Press). A rămas varianta de avarie, portbagajul, dar de!cum să accepte să stea în aşa poziţie umilă, si la un aşa drum lung, doar nu-i valiză.
De fapt, AMP o atenţionase printr-un mesaj transmis în massa PeDeLe:

-Dacî să urcî iea, ieu cobor, ie clar, obraznica asta mă şifoniază.Vreau să stau lejieră, să am spaţiu di manievră, să nu amorţiesc, să pot să-mi pun picior pesti picior când mă concientriez la lucru pi lieptopul mieu. Nu ari dicât să-şi cumpiri maşină, că doar ari lieafă marie, îi în solda lui Luxten. Sigur, îi convini să mieargî cu maşîna potocaliie, ştie di la tat-su că maşîna cu numărul ziero şapti ziero şasi ziero nuoă Pie Die Lie are piermis di libieră trieciere pie drumul PE. Da! Ce nu ie clar? Cred că fata asta nu-i distul di rialistă , vrea să compromitî pi tat-su, pi toată lumea Pie Die Lie chiar şi pi măsa ...

Hoo! Opreşte-ţi moara, las-o să vorbeasca şi pe ea:

-Eu nu doresc să mă ascund în portbagajul maşinii portocalii. Nu doresc ca tatăl meu să fie acuzat de nepotism, atâta timp cât nu am rămas măcar însărcinată. Nu vreau ca draivărul maşinii portocalii să fie pus în situaţia dificilă de a alege între mine şi intelectuali, şi ca urmare am decis să nu mai fac blatul cu maşina portocalie. Doresc să am maşina mea, să stau unde vreau şi cum vreau şi cu cine vreau şi cât vreau. Sper să reuşesc.Deocamdată mi-am luat numărul provizoriu 070609 EBA, valabil până în 7 iunie. V-aţi prins! că doar nu sunteţi pippizi, adică intelectuali.
Ştiu la ce m-am înhămat. Nu am ovăz, nici fân în traista din faţă. Am energie, ambiţie şi determinare. Am atăta încât vă dau şi vouă.Am pretenţia ca presa şi intelectuali care zboară ca corbii deasupra mea să nu aibă pretenţia să renunţ la EBA. Aşa cum m-am născut aşa rămân.


Geaba are numar dacă nu are maşină. Pentru a avea i-ar trebui 100 000 de euroi.
Dacă primiţi un email : Daţi un euroi pentru EBA! nu-l deschideţi! este un virus traian, care vă va arde compul personal, că nici cu pipi di faceţi pi el, nu-l stingeţi.

6 comentarii:

  1. Am primit un mail în genul ăsta, dar l-am ignorat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe criza asta cine mai deschide sa dea un euroi. Sunt sanse mici de virusare si cam tot asa sa ajunga eba in pe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai observat ca EBA suna ca o boala incurabila? :D A, dar ai observat ca interviul de la Antena a fost regizat? Eu da ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, sunt sanse de vindecare, dar pentru asta trebuie sa ne vaccinam cu extract de EBA.

    RăspundețiȘtergere
  5. Offfffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!
    Vreau sa scapam odata de nenorocitii astia, cu tot neamul lor infect!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cine mai are curajul sa spuna ca
    n-ar vrea?

    RăspundețiȘtergere