25 ian. 2009

Lumi paralele

Privind pozele de mai jos, instantanee de la începutul veacului douăzeci:

1. Calea Victoriei, Bucureşti
2. Hora din Rucăr, Bran
3. Copii din Broşteni, Neamţ

simt că-mi transmit parfumul acelei epoci, dar îmi dau şi un gust amar: am avut şi încă mai avem doua Românii. Oare copii aceia din Broşteni, privindu-ne întrebător, au avut norocul sa ajungă, măcar să se plimbe, pe Calea Victoriei?
Vouă ce stare de spirit vă creează pozele, privindu-le?


calea victoriei

hora de la rucar bran

port popular din brosteni

2 comentarii:

  1. Frumoase poze. Atat ca eu n-am trait pe vremea aia, dar mi-ar fi placut la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu era atata nebunie ca astazi.
    Cred ca pe vremea aceea, asa cum se vede din poze, cand toata lumea purta palarie, erai catalogat ca razvratit sau nevicilizat, daca nu purtai palarie. Ce vremuri!

    RăspundețiȘtergere