1 aug. 2008

Teledon pentru ajutorarea sinistraţilor

Luni seara, 4 august 2008,Realitatea TV împreună cu UNICEF, Romtelecom şi Romsilva organizează un teledon în sprijinul sinistraţilor din Maramureş şi nordul Moldovei.

Teledonul face parte din campania "România prinde rădăcini" care va continua timp de o lună, perioadă în care numerele de telefon şi de SMS vor rămâne la dispoziţia noastră pentru ai ajuta cu donaţii.

Avem prilejul să-i ajutăm dând un telefon la Hotelul Hilton - Sala Diplomat, între orele 20.00 şi 24.00,şi vom fi răsplătiţi cu o surpriză, când la celălalt fir ne va răspunde, depinde de norocul fiecăruia: Andreea Marin Bănică, preşedintele Traian Băsescu, premierul Calin Popescu Tăriceanu, Mihai Tatulici, Tudor Chirilă, Johnny Răducanu, Nicola şi alte personalităţi.

Mi-aş dori să-mi răspundă Traian Băsescu şi indiferent cum va fi îmbrăcat îi voi spune: când văd cum sunteţi şi sunt îmbrăcat îmi vine să dau cu mine de pământ.

4 comentarii:

  1. Şi eu , care mă străduiesc să rămîn pozitivă ...
    sper să-mi răspundă BIG JHONNY,să-i spun că-l ador

    RăspundețiȘtergere
  2. tare de tot omule!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cella,
    Cred ca pentru oricine ti-ar raspunde, le-ai adresa vorbe bune.

    Nin,

    Omul acesta e de neinteles.
    Recent, a mai avut o iesire golaneasca .

    RăspundețiȘtergere