3 feb. 2008

Dialog (ne)protocolar

- Bine ai venit domnule … !
- Sunt fericit …
- Te cred , au trecut doar 48 de ore de cand o ai oficial pe Carla …
- mai intai, ca am aterizat fara emotii pe aeroportul pe care mai circula si masini ,
- care te-a ajutat sa cazi in sondaje (ha, ha, ha).
- si in al doilea rand sunt bucuros sa te intalnesc intr-o vizita scurta , de ochii lumii (hi, hi, hi) .
- Dupa felul cum ai comis-o, semeni lui Napoleon, nebunaticule (ha, ha , ha).
- De la inceput as dori …
- Sa nu-mi spui ca ai venit sa iei tainul.Ai ajuns tarziu , in loc de mic dejun, luam pranzul.
- ca tot ce vom discuta, sa ramana top secret , tu comprendre ?
- Vom comprima discutiile, sa nu inteleaga nimeni nimic, mai ales gaozarii (ha, ha , ha ).
- Am dori sa investim si sa marim flota maritima …
- N-as vrea sa intram pe un teren minat pentru mine, numai cand aud cuvantul flota …
- Va putem oferi la mana a doua, o 'barcuta cu motor nuclear, imersata'.
- Este o mutare inteleapta, venita la timp , numai cu vorbe nu se sperie Ursul.
- Am inteles ca aveti o 'barcuta imersata', fara acumulatori, demna de un muzeu.Ursul v-a tras teapa (hi, hi, hi).
- Astia din neamul Ursului, de la rasarit, ne-au tras multe tepe, nu-i singura.
- Al nostru se alimenteaza de la baterii nucleare.
- E tare, o replica la reactorul nuclear pe care Ursul vrea sa-l instaleze la sud de Dunare.
- Mai am o propunere, 'top secret', pour toi.
- Sa nu-ti uiti vorba, mi-am adus aminte …
- Relocam o fabrica de ...
- echipele noastre de tenis si fotbal, se intalnesc la inceputul lunii februarie, respectiv iunie ...
- asamblat ‘biciclete si umbrele‘,...
- daca va lasati sa va batem la tenis , va lasam sa ne bateti la fotbal (ha, ha, ha).
- langa Nokia, de pe platforma cu utilitati de la Jucu.
- M-am prins nebunaticule, ‘biciclete’ (ha, ha, ha).
- Si ‘umbrele‘ mon ami ( hi, hi, hi ).
- Esti tare , domnule ...! Ti-a mai spus cineva?
- Indubitable, Carla , mon amour.

3 comentarii:

  1. nici o vorba despre elena udrea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, nici nu m-am prins :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Nin,
    Poate dupa ce am iesit val vartej sa transmit stirea bomba cu 'biciclete si umbrele'.

    @Oana,
    Nici eu nu ma prindeam, daca nu intram in posesia textului decriptat.

    RăspundețiȘtergere