8 dec. 2007

Ganduri sucite

Oana mi-a dat o 'palma' adica o leapsa de-am inceput sa gandesc pozitiv.
Puterea gandului este mare , nebanuita.Trebuie sa cladesti in minte ceea ce vrei
sa se indeplineasca.Ceva de genul :de dimineata si pana seara indiferent pe ce coordonate te afli, sa spui "imi doresc..., imi doresc...,imi doresc...".Cam asa arata o dorinta umana in trei acte in locatii si vremuri diferite:
actul 1. Sunt departe de lumea civilizata, pe o insula unde este un singur anotimp , cu oameni sinceri, veseli , ospitalieri, ce nu cunosc sentimentul de invidie ,de orgoliu sau ura;
actul 2. Las in urma orasul zgomotos , intru pe autostrada de o lungime de 20 km (atat s-a putut construi in zece ani ), in dreapta Ea imi da o stare de liniste, (nu-mi spunea sa o iau nici la dreapta , nici la stanga), ii dau gaz din pedala si la viteza de peste 300 km la ora masina castiga portanta , se ridica ,trec pe pilot automat , cap compas Viena ,unde pana diseara vrem sa facem shopping , sa mergem la un spectacol si sa ne intoarem acasa.Ce frumos se vede josul de sus;
actul 3. Sunt in vacanta pe Luna,ies din dusul cu nisip, ating tabloul cu plasma cand tocmai incepe transmisia de undeva de pe planeta albastra, a unui meci de fotbal dintre doua team-uri prietene Steaua si Dinamo. Inainte ca robotelul sa fluiere inceperea meciului, cele doua galerii in zgomotele date de platose , se saluta ceremonios .Meciul se termina la egalitate.Dupa meci fotbalistii dinamovisti se imbratiseaza cu cei stelisti, carora le doresc bafta in meciul de finala din Liga Campionilor .
Ar mai fi dorinte , ma opresc , tot ce-i mult strica.
Dau mai departe 'palma' primita , colegilor de blogarie :Bunicuta, Bombonel si fosta Blonda de la Cotroceni.

2 comentarii:

  1. Sunt sigura ca aia trei au timp sa raspunda. Daca stiu ce :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am pierdut ocazia de a juca in virtual leapsa cu ei.Iliescu :'dragutza numai sinergia faptelor este calea spre iesirea din actuala criza...bla... bla...bla. '
    Nastase:'daca va fi o chestiune utila sau nu asta nu pot sa va spun...'
    Elena Udrea:'vreau sa merg in continuare pe strada sa vorbesc cu oamenii, sa cumpar rosii din piata, vreau sa stau la rand asteptand sa-mi platesc telefonul, sa iau masa in public cu prietenii, sa fac plaja la Mamaia ...'

    RăspundețiȘtergere