30 sept. 2007

Toamna corijentelor

Toamna se numara bobocii! ... Colegii ii sufla subiectul!

D-l Basecu, "un presedinte jucator" cum ii place sa se alinte, si-a dat corijenta la materia "suspendarea preseditelui" nu in aula universitatii ci in Piata Universitatii.
Basescu cand are putini auditori se intimideaza, se inroseste si ca atare nu a mai scos "raportul " din buzunar pentru a-i da citire.
In putinele aplauze si in huiduieli a plecat pe unde a venit.
Ce ziceti, va mai reusi sa ia corijenta ?
Scoala a inceput si-l asteapta in bancile ei!

4 comentarii:

  1. Ce tare îmi place "imparţialitatea" judecăţii din popor. Tocmai când Băselu a început să aibă acel bun simţ lipsit de agresivitate, lumea începe să-l perceapă şi mai negativ.

    RăspundețiȘtergere
  2. grecii au inventat "agora " pentru cei care nu aveau alta posibilitatea de a vorbi in public;Basescu are slava domnului posibilitatea sa se adreseze "tuturor romanilor" .
    vezi alta opinieCTP

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteţi sigur de chestia asta cu agora? Domnia voastra asa stiti că în agora vorbeau cei care nu putea vorbi altfel?
    Agora le greci era chiar piaţă, în sensul de piaţă de produse. Nobili greci erau cei care mergeau să facă piaţă însoţiţi de servitori, desigur. Doar cei bătrâni trimiteau sclavii la cumpărături. Discursul din agora nu era politic ci se dezbăteau bârfe şi filozofie.
    Din punct de vedere politic, grecii decideau problemele Atenei în discuţii cu totalitatea cetăţenilor atenieni şi nu prin reprezentanţi. Eu cel puţin aşa ştiu, poate greşesc eu.
    Iată, am găsit pe internet un fragment dintr-o carte ceva mai mare cu care mi-am delectat copilăria. Acest fragment descrie o zi obişnuită pentru un vechi Atenian:
    http://istorie.e-altfel.ro/o-zi-din-viata-unui-cetatean-atenian/
    O lectură intresanta şi plăcută.
    Din păcate nu văd şi capitolul referitor la politică.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am descoperit însă o altă pagină interesantă, dacă doriţi lecturarea ei:
    http://www.dadalos.org/rom/Demokratie/grundkurs_2/athen.htm

    RăspundețiȘtergere