20 oct. 2013

O romanca a castigat Cupa Kremlin


Sursa Foto: skysports.com


Transmit din Moscova, pe repede inainte, nu am timp mult, treizeci de secunde!
Dragi compatrioti, astazi 20 oct. 2013, Simona Halep ( n. 27 sept. 1991, Constanta, antrenata de Adrian  Marcu)  a castigat Cupa Kremlin, marele premiu al turneului de tenis WTA ( Women's Tennis Association).
Simona a invins-o  pe australianca  Samantha Stosur (29 ani) in doua seturi cu 7-6, 6-2.
Din informatiile pe care le am, de pe internet, de la inceputul anului,  Simona  a  castigat 5 turnene, doar Serena Williams are mai multe decat ea.  A castigat bani si cu punctele acumulate urca de pe locul 18 pe 14, in clasamentul WTA.
Daca nu ati vazut-o cum evoleaza pe zgura sau pe iarba,  nu pierdeti urmatorul turneu in care veti vedea o romanca talentata, la tenis, cum n-am mai avut de pe vremea Virginiei Ruzici,  zic eu,  fara sa-mi verific sursele ( Roland Garros, 1978, si 14 titluri)... alo!...alo! ma auziti? eu nu va mai aud! ...prrrr... dobrîi vecer...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu