30 dec. 2007

E timpul de poveste

Anul 2007 este pe terminate , pot sa-i numar orele ramase.
Ce mai pot face in timpul ce a mai ramas?
Sa fac ce nu am facut ?
Dar ce trebuia sa fac in 2007 si nu am facut ?
Multe din cele propuse le-am pierdut pe drum cu timpul !
Mult legat de suflet am pierdut , poate ca venise timpul !
Am facut multe din cele ce nu mi-am propus si astea mi-au mancat tot timpul !
Am facut ce prin gand nu-mi trecea la inceput de an si de acest fapt sunt mai multumit .
Am intrat intr-o alta lume , o lume artificiala sau virtuala ,crezand ca este mai buna, dar nu este , dar nici mai rea decat aceasta reala.
Eu o vad ca un teren de antrenament alaturea de terenul real, unde se joaca adevarata noastra viata .
Intr-un fel ma si sperie perspectiva data de virtual de a ne juca prea mult din aceasta viata .
Eu voi juca aici doar in pauza de pe terenul real .
Nu mai am timp din acest an nici macar de poveste si ies din virtual si intru pe arena unde se va juca Noul An de la care astept o lume mai buna !
Le urez celor care se joaca cu mine , sanatate, bunatate sufleteasca , impliniri si tot ce cred ei ca le este mai bine !

3 comentarii:

  1. Iti doresc un An Nou minunat, cu implinirea a tot ce iti doresti ori vei dori, cu bucurii si cu dragoste.
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi, multi, multi ani, Omule! SI sa revii in 2008 la fel de plin de pasiune.

    RăspundețiȘtergere
  3. sa va gaseasca Noul An in plina creatie !La multi ani !

    RăspundețiȘtergere