22 sept. 2011

Cîine cu apucături de om!

Photo 
 
La prima vedere pare a fi un câine şugubăţ. Mie nu-mi place! E un câine cu apucături de om. După felul cum se sluţeşte, îşi depăşeşte condiţia de câine. Gestul pe care a reuşit să-l facă este propriu doar omului. Nu pot să-l privesc fără a mă gândi la o persoană, aflată, să zicem,  pe treapta de sus a ierahiei sociale,  pusă pe şotii atunci când  ar trebui să dea dovadă de seriozitate... L-am pus aici, poate altora să-i fie pe plac.  

Altceva voiam să vă spun, despre  o jurnalistă de  la TVR! Am văzut-o de mai multe ori în ipostaza de interlocutoare a prezidentului. Este de o eleganţă rară, în felul cum ia un interviu. Nu deranjează interlocutorul, ridicând tonul, nu trece de la o stare  la alta pe scara emoţiilor. Este tot timpul zâmbitoare. Fie că interlocutorul (el o priveşte doar cu un ochi, nu tot timpul, doar când i se pare că este deranjat de ceva)  vorbeşte despre scutul antirachetă. 
El: - De îndată ce se va pune în funcţiune sistemul anti-rachetă de la Deveselu,  România va fi o ţintă!  
Ea, cu acelaşi  zâmbet larg pe faţă: -Ce vrea să însemne, că noi vom fi atacaţi?!
Şi tot aşa, ca o poveste spusă de un tătic întors acasă după o  lungă călătorie prin lumea largă...

Victor Ciutacu a gratulat-o, în felul lui original : Cadâna favorită a califului de Murfatlar.  Crin Antonescu, a coborât-o rău de tot în rang: „servitoarea de la TVR”.

Eu mă întorc la poza de sus. Poate vă interesează cine îl duce de lesă, asta  în aparenţă,  de fapt ea este sluga bulldogului. Ce ţinută elegantă are! Şi nu se înjoseşte să-i adune căcăturile într-o punguliţă roz...

Photo 

3 comentarii:

  1. Mimica cainelui este corecta, culoarea este
    nepotrivita!Pungulita roz se asorteaza
    personajelor parodiate!

    RăspundețiȘtergere
  2. E conform cu originalul. Punguliţa e şi cu scop didactic pentru toţi cei care ţin să aibă aproape un câine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fără legătură: unde-i celălalt blog ???
    vrei să mor din sperietură tocmai acuma cînd ziceam că m-am tras spre liman :(

    RăspundețiȘtergere