8 nov. 2017

Cine te crezi

- Da, chiar așa, cine te crezi tu să scrii  despre mine ca așa și pe dincolo, ca deși am ajuns unde nimeni din suratele mele nu au ajuns mai am mult până sa nu-mi sufle nimeni în ceafă,   că nu aș avea acel tupeu, acel  zvâc ca să le țin la distanță pe pretendentele la numărul unu mondial, că nu am câștigat niciun mare slem? Știi tu de când am început să joc, cât am muncit ca să ajung unde am ajuns, câte rachete am rupt, câte rânduri de bătături  în palme, câte răni, întinderi, rupturi de fibră musculară am avut? Ai contribuit tu cu ceva căt de puțin la evoluția mea? Este treaba mea, este jocul meu și n-ai tu niciun drept asupra mea! E clar? 

- Daaa! Da, chiar așa,  cine sunt eu să scriu despre tine că ășa și pe dincolo, că deși ai ajuns unde nimeni din suratele tale nu ajuns ...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu