11 mai 2010

O fost la femei

Boc! boc! boc!

- Cine e ? … Tu eşti Miluţă? ...băiatu mamii!

- Nu … Traian îs, mamă dragă…

- Ni la el, tulai! şi-a schimbat şi graiu! …

- Nu!, a venit fe me i la noi, ne-a regulat, bani nu ne-a dat, a plecat...iar băiatu matale, acum când are atâta treabă să facă rost de bani, cănd trebuie să taie, nu-i de găsit.

- Tu care nu erai în stare să tai o găină, amu eşti fără milă …

- Nu mă cunoşti nană, crede-mă!, eu, Traian chiar n-m nicio milă, eu îl caut pe copilu matale. S-a ascuns sau a venit să-şi ia coasa?

- Ce coasă, ai bolânzât , încă nu-i vremea ei.

Boc! boc! boc! ...

- Cine e acolo? ... Tu eşti Miluţă?

- Nu...Traian, deschide-ndată uşa, dacă nu ţi-o sparg!

- Apără şi păzeşte-mă Doamne! Tulai! ăsta nu-i băiatu mieu ...

Patria, de Gabriela Savitsky

CELLA

2 comentarii:

  1. Cu Miluta - Miuta se scrie istoria...
    Muma lui Stefan Cel Mare era mai apriga, varianta moderna e mai soft, probabil e mai "politicaly correct".
    Desi multi au auzit cum dezastrul bate la usa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici mume ca Muma şi nici fii, barbati ca Stefan nu a mai dat neamul nostru. Ala micu s-a ascuns, si la femei merge matelotul in locul lui.

    RăspundețiȘtergere